Tuesday, January 28, 2014

My blog has been nominated in 2 categories !


in TRAVEL BLOG AWARDS 2013......so now I have to ask all of you, dear readers, to vote for me....that is if you think that I'm good enough....the nominations are for best photo blogg or for best live abroad/expat blog.....down below it says... VOTE FOR ME....in Travel Blog Awards 2013 and you have to do the following.....
1.choose category or choose both but one at a time..foto is photo blog (purple colour) and expat blog is Bo och Leva blog (green colour)
2.write my blogg adress....http://thehouseofsusanna.blogspot.com
3.click on send  

Now it's up to you, dear readers....your vote is just a click away...... or in my case two clicks away....
Thank you so much.

Travel Blog Awards 2014!
Här kan du hitta flyg till det riktigt bra priser för dig!









Travel Blog Awards 2014! Bo på Hotel london centralt billigt under din semester.

8 comments:

  1. Go Mom!!
    Superhäftiga nomineringar! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. KUL KUL men jag har inte riktigt läst vad det innebär.Om jag
      fattat rätt så går man till nån sorts final efter röstningen.

      Delete
  2. Fixat! Men varför inte även i bästa Asienkategorin också?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tackar o bugar ....någon måste nominera mig om jag ska vara med i fler ! ex DU !!!

      Delete
  3. Röstat! Men varför bara fotoblogg? ALLT du gör är toppen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åhhhhh tack Marie-Louise....någon måste nominera mig för att vara med i fler !

      Delete